پرسپولیس
پرسپولیس
فوتبالي
5 بازیکن اصلی صبا از بازی با پرسپولیس محروم شدند

 

مرجع خبری پرسپولیس : پنج بازیکن اصلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار این تیم با پرسپولیس تهران در هفته چهارم لیگ برتر از همراهی نماینده قم محروم شدند.

 

در حالی که دیدارهای شب دوم هفته سوم مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس امروز پیگیری می‌شود، صبای قم بعد از باخت به ملوان اکنون به دیدار حساس هفته چهارم مقابل پرسپولیس تهران فکر می‌کند.

 

دیداری که یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته چهارم است و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

در این دیدار که یک مسابقه خارج از خانه حساس برای تیم فوتبال صبای قم به شمار می‌رود و برابر تیم فوتبال پرسپولیس برگزار می‌شود، شاگردان یحیی گل محمدی در تلاش برای بقا در جمع تیم‌های بالای جدول باید از سد حریف خود عبور کنند.

 

خبر نگران‌کننده برای یحیی گل محمدی سرمربی و سایر همکاران وی در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، محرومیت پنج بازیکن کلیدی و اصلی این تیم در این دیدار است.

 

در بین بازیکنانی که در بازی آینده نمی‌توانند برای تیم فوتبال صبای قم مقابل پرسپولیس تهران به میدان بروند، نام مسعود حق جو، محمدامین آرام طبع، مجید حیدری، سعید لطفی و مجید هوتن به چشم می‌خورد که از قضا همگی آنها نفرات ترکیب اصلی صبای قم به شمار می‌روند.

 

مجید حیدری یکی از بهترین مدافعان تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ یازدهم و این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بوده که به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو در دیدار با ملوان نیز غایب بود و به بازی با پرسپولیس تهران هم نخواهد رسید.

 

از سوی دیگر سعید لطفی دیگر مدافع صبای قم که عضو تیم ملی زیر 22 فوتبال کشورمان به شمار می‌رود به دلیل آسیب دیدگی در دیدار با ذوب آهن هم بازی با ملوان و هم دیدار با پرسپولیس تهران را از دست می‌دهد.

 

محمدامین آرام طبع نیز که از بازیکنان جوان و آینده‌دار صبای قم محسوب می‌شود و در دو بازی آغازین لیگ این فصل نقش ارزنده‌ای در خط دفاعی صبای قم داشت، ولی این بازیکن در مسابقه حساس با تیم فوتبال ذوب آهن آسیب دید تا در هر دو بازی با ملوان و پرسپولیس تهران در ترکیب صبای قم نباشد.

 

دو مهره کلیدی و کارآمد تیم صبای قم در خط دفاعی این تیم مجید هوتن و مسعود حق جو هستند که به دلیل اخراج در دیدار هفته سوم برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی قطعا در دیدار صبای قم مقابل پرسپولیس تهران اجازه همراهی صبای قم را ندارند.

 

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 22و 30 دقیقه یکشنبه پانزدهم مرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : رها

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشیو وبلاگ
مرداد 1391
دوستان
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپولیس و آدرس redete.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب وبلاگ
طراح قالب وبلاگ های ورزشی
مطالب جالب و ديدني
پیوند های روزانه
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

آرشیو پیوندهای روزانه
امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 7109
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب